tiistai 2. kesäkuuta 2015

Myrskyä luvassa

Mies on tehnyt portaita alaovelle, entiset alkoi uhkaavasti notkua. Pientä viilausta vaille valmiit. Kaide täytyy saada ja soraa eteen. Ne on niin komeet ja vakaat. Kiitos ahkeralle tekijälle!

Kielot kukkii ja kotkansiivet kasvaa vauhdilla. Meillä on pieni alue pihassa, jossa kasvaa kieloja. Se ajataan alas, vasta kielojen kukkittua. Onneksi nurmikkoa riittää, että osan voi osan ajasta olla ajamatta.

Tulppaanit, ne muutama, piti kuvata ennen myrskyä. Voivat sen jälkeen olla muisto vaan.

Mun rodo kukkii rannassa. Mä oon niin onnellinen. Kiitos hänelle, joka sen mulle lahjaksi toi. On kuulemma ihan mun niminenkin ;)
Innoistuin aloittaamaan tuon kirjan täyttämistä Taika-lehdessä olleen kirjan tuunaus-jutun innoittamana. Kirja on jo odottanut vuoden, kun töissä ollessa sen itselleni ostin ihan tätä ajatusta varten. Teemaksi ajattelin Majan kesää. Sehän alkaa narsisseita, joita pupu katkoi pari eräänä yönä. Aukeamia odottaa monta ja toivottavasti lopussa kiitos seisoo ja saan edes vähän itseänikin tyydyttävää tulosta.
Toivottaan, että myrskky ei meitä ihan kamalasti kiusaa! Kaikkea hyvää lukijani, ootte aarteita!




1 kommentti: